sobota, 20 maja 2017

30/05/17


Bezustannie się ziemiam, dorastam, staję się lepszą wersją siebie i poszukuję. Ostatnie lata to zmiany o większym lub mniejszym tępie ale na pewno nie okres w którym osiadłam a tym co już zbudowałam. W mojej głowie wciąż mam milion pytań, pomysłów i rozważań, nie skłamię, jeśli powiem, że blogowanie pomogło mi odnaleźć siebie, zrozumieć swoje błędy bądź zrzucić skorupę która nie jest już dłużej mną.

Dokładnie rok temu rozpoczęłam współpracę z Zaful, wspaniałą przygodę która dołożyła cegiełkę do moich przemian i szukania siebie. Zaful to ogromny serwis oferujący ubrania i dodatki w wielu stylach a ja jako introwertyk który swoim wyglądem odzwierciedla wnętrze chyba właśnie tego potrzebowałam. Mnogości, możliwości wyboru. Czułam się zaszczycona, że tak znany i współpracujący z wieloma blogerami serwis uśmiechnął się właśnie do mnie. O sklepie słyszałam już znacznie wcześniej jednak nie podejrzewałam, że będę mieć możliwość z nim pracować. Dostałam szansę realizacji kłębiących się w mojej głowie pomysłów które bez nich nie ujrzałyby świata dziennego.

Zaful to przede wszystkim wspaniałe, kreatywne ubrania o powalającej jakości, Zaful to przepiękny, minimalistyczny i przejrzysty design strony która staje się dzięki temu banalna w obsłudze nawet komputerowemu laikowi. Rozbudowane filtry zaoszczędzą Wam godziny szukania i pozwolą zawsze znaleźć konkretny, interesujący Was produkt. Mi nie raz uratowały już życie. Obsługa Zaful to ludzie którzy rozumieją nasze potrzeby - odpowiedzi są szybkie, paczki prezyzyjnie pakowane, wysyłane natychmiast i docierające w mgnieniu oka. Bez różnicy czy żyjemy w ciągłym biegu i musimy mieć wszystko na wczoraj czy nie możemy doczekać się by zobaczyć nowy nabytek. Bez względu na to gdzie żyjcie i kim jesteście wasza obsługa zawsze będzie tak samo profesjonalna.

Niezależnie od tego jaki macie styl, jakie jest wasze poczucie piękna, na Zaful zawsze znajdziecie coś dla siebie. To strona która nie ogranicza się do jednego, określonego typu odbiorców, to strona otwarta na pomysły i sugestie która tworzymy my wszyscy - wspaniała ekipa kierująca sklepem i klienci. Zaful ma to, czego brakuje wielu sklepom - jest postępowe. Świetnie działająca i ciągle poprawiana aplikacja na telefon, program Z-me zbliżający do siebie konsumentów i zapewniający dużą dozę inspiracji.

Wiele razy pytaliście mnie co myślę o Zaful. Szczerze? Dla mnie strzał w dziesiątkę. Ubrania idealnie wpasowujące się w moją estetykę po które nie muszę wychodzić z domu. Zero obaw o niezgodność produktu z opisem i łatwy i przejrzysty dostęp do wszystkich potrzebnych informacji. No i oczywiście coś co powtarzałam już wiele razy - po okulary to tylko na Zaful! Jest też coś czego mi brakuje w lokalnych sieciówkach - ceny na Zaful są adekwatne do jakości. Powiedzcie mi ile razy chcieliście kupić sobie najnowszy trend ale raziła Was monstrualnie wysoka cena i kiepska jakość którą było czuć już trzymając produt. Well tutaj nie musicie się o to martwić bo każda złotówka czy też cent wydany na zakupy w Zaful to na pewno nie moneta stracona.

A jakie wy macie zdanie o Zaful? Kupowaliście tam coś? Podzielcie się wrażeniami w komentarzu!

A na zakończenie - WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!











jacket - ZARA
mom jeans - second hand 
bra - /// 
shoes - *CLICK*

PHOTOS BY: DR. Q


SNAPCHAT: SHINYNEKOMURA 

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka