In

rebellious


Wiosna ma swój jeden dość nietypowy synonim - zmiany. Przysłowiowo wszystko wraca do życia tak jak i my wracamy do siebie po szarej zimie i dołującej jesieni. Po tym długim okresie smutku i zniechecenia, niecheci do wychodzenia z łóżka i przeklinania minusowej temperatury wracamy wreszcie do życia i odradzamy się na nowo. W naszych głowach dwoją się i troją nowe pomysły na to co by tu ze sobą zrobić bo tym długim okresie wegetacji gdy włosy po prostu wiązaliśmy w kok by nie przeszkadzały a o makijażu nawet nie było mowy bo dodatkowa godzina w łóżku była zbawieniem. Teraz chcemy rozbłysnąć i dać upust naszej twórczej energii i uczuciom które gdzieś tam w nas siedzą. Każdy przecież chce wyglądać dobrze i świeżo!

Dla mnie wiosna jest czymś niezwykle ważnym, zima strasznie mnie tłamsi i wyciąga ze mnie resztki chęci niczym wampir energetyczny. Wiosną czuję się jakby zdjęto mi kajdany. Nie muszę się już ukrywać pod grubą kurtką, mogę swobodnie założyć bluzę albo jakiś fajny top i lekką narzutkę. Mogę pokazać się światu bez ograniczeń. Promienie słońca, kwitnąca zieleń i ciepło ogrzewające mi twarz powodują na mojej twarzy szeroki uśmiech.

W kwietniu czeka mnie masa zmian na które czekałam od dawna a serce nie przestaje mi nawet na moment bić ze szczęścia. Zmienię wreszcie kolor włosów, może zrobię też kilka zabiegów na nie, myślę też nad nowym kolczykiem i będę robić coś, na co czekałam od bardzo, bardzo dawna! Nie zdradzę Wam, jeszcze co to będzie ale jeśli chcecie być na bieżąco to gorąco was zapraszam na snapa GIRLSPACESNAP bo właśnie tam, 24 kwietnia rozwieję wszelkie wątpliwości! W tym miesiącu kupuję też nowego laptopa. Wreszcie. Czekałam na to od dawna bo mój obecny działa tak, że odechciewa się na nim pracować. Strasznie mnie to cieszy bo oznacza to częstsze posty (i może filmiki hmmm?) oraz "przeprowadzkę" z PC-ta na MAC-a! Nie mogę się po prostu doczekać! Czeka mnie też pierwszy lot samolotem czego strasznie się boję. Nigdy nie latałam a same samoloty wywołują u mnie ciarki ale jak wiecie - cel uświęca środki i już nie mogę się doczekać by odwiedzić mojego partnera w jego nowym domu w Irlandii do której się niedawno przeprowadził!











hoodie - *CLICK*
jeans - H&M
shoes - *CLICK*
photos - Magda Bagińska 

W komentarzu koniecznie podzielcie się tym jak Wy odbieracie wiosnę albo jakie macie na nią plany!

Related Articles