wtorek, 24 stycznia 2017

CHOKER GIVEAWAY - WIN 1 OF 2 SETS!

Okrągła liczbę obserwatoriów wbiliscie na moim blogu wbiliscie już jakiś czas temu a ja obiecywałam wam z tej okazji niespodziankę. Dziś jest wreszcie ten moment gdy rozwieję tajemnice i powiem co dla was tyle szykowałam.


Chciałam Wam podziękować za 200 obserwatorów które stuknęło mojemu blogowi jakiś czas temu. Jestem z tego strasznie zadowolona bo dokonaliśmy tego w niecały rok od kiedy na prawdę zaczęłam zajmować się ta strona. Z tej okazji postanowiłam zorganizować dla was konkurs w którym możecie wygrać jeden z dwóch zestawów chokerow!


Chokery to hit ostatnich sezonów wiec wybrałam dla was dwa zestawy: cute i grunge złozone z najładniejszych chokerow z każdego stylu. Żeby wygrać jeden z zestawów wystarczy spełnić kilka prostych kroków:

•publicznie obserwować mojego bloga (gadżet obserwacji jest po prawej stronie)
•w komentarzu wpisać nazwę pod jaką obserwujesz mojego bloga + email kontaktowy
•napiszcie który zestaw chokerow chcielibyście wygrać

Choker 1 - *CLICK* // Choker 2 - *CLICK* // Choker 3 - *CLICK* // Choker 4 - *CLICK*

I to wszystko! :) konkurs trwa do 20 lutego

Losowanie dwójki zwycięzców będziecie mogli obejrzeć na InstaStory na moim IG


YOUTUBE I INSTAGRAM I ASK I VINTED

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka