In

Brushes matching your phone

Na moim biurku leży i spogląda na mnie złowrogo lista produktów które mam tu dla was zrecenzować. Znajduje się na niej kilka szminek, paletka no i one... przepiękne pędzle w których zakochałam się już wtedy gdy zobaczyłam je na stronie sklepu rosegal.com. No i wpadłam po uszy.


Pędzli nigdy za mało. Nawet jeśli macie już jeden do jakiejś rzeczy, posiadanie drugiego nigdy nie zaszkodzi. Tak na wszelki wypadek. Jakby ten pierwszy się na przykład ubrudził albo gdzieś zapodział a, że przezorny zawsze ubezpieczony to nie będzie trzeba rezygnować z makijażu tylko sięgniecie do szuflady po równie ładny zamiennik. Ja natomiast chciałam zacząć przygodę z bakingiem i od jakiego już czasu szukałam dobrych do tego pędzli.I tu szczerze wam się przyznam, że kupując je zwróciłam uwagę tylko na jednego, mniejszego puchacza a reszta setu była mi obojętna. Tym większe było moje zaskoczenie gdy otworzyłam paczkę i znalazłam komplet 7 na prawdę dobrej jakości i całkiem przydatnych pędzli. Ale po kolei.



W skład setu wchodzi 7 pędzli - 4 duże; ogromny do pudru, mniejszy również do tego, flat top do podkładu oraz jeden trójkątny. Są też 3 małe - dwa różnej wielkości do blendowania i jeden skośny do brwi. Jeśli chodzi o jakość to jak na cenę 12$ jestem pod na prawdę ogromnym wrażeniem. W przeliczeniu wychodzi około 48 zł polskich co oznacza po niecałe 7 zł za pędzel! Cena na prawdę śmieszna a jakościowo zrównały się one z tymi po 80 zł sztuka. Są strasznie miękkie co dla mnie jest na prawdę ogromnym plusem, kocham mięciusie puchacze którymi można czasem pomiziać kogoś po twarzy, nie "zjadają" produktu, a włosie nie wygląda jak sylwestrowa peruka.



Jeśli chodzi o wykonanie to jest to kolejne zaskoczenie. Skoro nie na jakości to musieli na czymś przyciąć budżet i myślałam, że będzie to właśnie to ale, na szczęście, się pomyliłam. Pędzle są wykonane na prawdę solidnie. Mają metalowe, ładnie zrobione rączki które raczej szybko się nie rozpadną oraz mocno osadzone włosie które nie wypada. Kolejny plus a cena wciąż niska.

pędzle - *CLICK*
 Jeśli chodzi o moją opinię to jestem bardzo zadowolona. Lubię oszczędzać pieniądze a tutaj nie dość, że przyoszczędziłam to dostałam jeszcze bardzo dobrej jakości produkt. Pędzelki przeszły już swoją makijażową próbę i mam dzięki temu kilka wniosków. Między innymi odkryłam, ze nie używany jeszcze w trakcie robienia zdjęć pędzelek do blendowania robi całą robotę za nas! Bawiłam się w "wodny" makijaż i przyznam, że wzięłam cień którym przy użyciu innych pędzli zazwyczaj ciężko mi się operowało. A tym? Raz, dwa i po robocie! Przetestowałam również ogromnego puchacza wychodząc tylko na chwilę z domu i chcąc naturalnie utrwalić krem CC i wiecie co? Użyłam pudru sypkiego a efekt był tak delikatny i tak naturalny, że aż nie mogłam uwierzyć! Krem był utrwalony i nie znikł z mojej buzi już po chwili ale mimo tego, że był na niej puder wciąż było widać naturalne glow mojej skóry! Obstawiam, że jest to dzięki bardzo puchatej budowie naszego przyjaciela. Pędzle do bakingu sprawdzają się natomiast fenomenalnie. Produkt nie sypie się z nich jakoś mocno i zarówno wklepywanie pudru jak i "rozciąganie" go po twarzy daje ten sam, świetny efekt. Na wypróbowanie czeka jeszcze flat top oraz skośny pędzelek do brwi ale na pewno wkrótce i im dam szansę!


Jeśli mam być szczera, to nie będzie to ostatni raz gdy kupuję pędzle na takiej stronie. Wam też gorąco polecam spróbować, zarówno jeśli jesteście początkującymi jak i już bardziej zaawansowanymi freakami makijażu. Ja osobiście jestem w nich zakochana i to do tego stopnia, że już planuję kolejne zakupy a na mojej wishliście w tym sklepie figurują praktycznie same pędzle! By bardziej Was zachęcić i dać Wam szansę wypróbowania ich produktów zdradzę Wam, że mam w planach zorganizowanie konkursu gdzie do wygrania będzie taki (lub podobny) set. A w tej chwili zostawiam Was z linkiem do oferty i gorącą prośbą kliknięcia w niego i idę dalej szukać na czym firma przycięła koszta skoro produkt jest tak tani. Jak nie znajdę to już nie wiem czym jest marketing.

ROSE GOLD BRUSHES -> *CLICK*

YOUTUBE I INSTAGRAM I ASK I VINTED



Related Articles