sobota, 15 października 2016

Halloween w/ Dresslily

Gotowi do najważniejszego wydarzenia tego miesiąca? Macie już swoje przebrania na Holloween? Dekoracje, rekwizyty? Wybieracie się może na jakaś imprezę czy tradycyjnie spróbujecie swoich sił w "cukierek czy psikus"? Możecie się podzielić w komentarzu, chętnie posłuchamy! Ale dziś nie o tym.


Dziś mam coś DLA WAS. Tak, ode mnie, dla was. W prezencie. A właściwie ode mnie i od firmy dresslily ponieważ z okazji Halloween postanowiliśmy coś wam podarować za waszą aktywność na moim blogu i innych social mediach. A co dla Was mamy? 100$ na zakupy w ich sklepie za które na przykład możecie zrobić ciepłe zakupy na nadchodzącą zimę!

Tak, do wygrania jest 100$ na wydanie w sklepie dresslily. Na co tylko chcecie! Wybór należy do Was. A zasady proste jak zawsze!

ZASADY:

1. Udostępnić informację konkursową w co najmniej 2 social mediach (im więcej udostępniacie tym większa szansa na wygraną!) czyli:
ten post na facebooku/tweeterze/ itp. 
swoim blogu pisząc post (wstawiając grafikę konkursową + link do mojego bloga)
grafikę konkursową na Instagramie/tumblrerze/itp .
Mój IG z grafiką ->  KLIK

2. Być publicznym obserwatorem mojego bloga (oraz instagrama jeśli  niego udostępniasz - innych social mediów nie)

3. Wysłać adresy udostępnionej informacji konkursowej na maila blog@dresslily.com 

100$ zgarnie nie jedna osoba a 15! Wyniki poznacie między 19 a 24 października więc powodzenia misie! Trzymam za was kciuki!

 Ze zwycięzcami skontaktuję się mailowo!


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka