In

aureate


Nowy rok szkolny ruszył z kopyta, domyślam się, że większość nie jest z tego faktu zadowolona. Aż trudno mi uwierzyć, że to moje przedostatnie rozpoczęcie przed końcem szkolnej edukacji. Szybko mi te ostatnie lata zleciały. Postanowień noworocznych nie podejmuję nigdy ale tak się jakoś utarło, że stawiam sobie cele na nowy rok szkolny. Te 10 miesięcy spędzonych w szkole jest dla mnie ważniejsze i wnosi do mojego życia więcej niż zmiana liczby w kalendarzu. Mam głowę pełną pomysłów na posty, filmy, stylizacje do szkoły i siebie ogółem. Śpieszy mi się by skończyć tą szkołę, śpieszy mi się by zrealizować wszystkie swoje pomysły które są uzależnione od mijających pór roku. Śpieszy mi się na wymarzone studia, śpieszy mi się by robić to co kocham. Ale póki co z okazji nowego roku szkolnego wróciłam do ćwiczeń i na swój nowo zdobyty plan żywieniowy. Może za jakiś czas zapisze się na siłownię albo zamówię catering. O tajemnicach mojego życia informuję na swoim snapchacie więc śmiało dodawajcie!











glasses - *CLICK* // dress - *CLICK* // shoes - H&M

Related Articles