In

Flowers on dark screen I Zaful


Chwile mnie tu nie było, to prawda. Nie czułam się za dobrze - ze sobą, z tym co robię, jak wyglądam, ze wszystkim. Ostatnim na co miałam ochotę było robienie sobie zdjęć i opisywanie swojego codziennego życia. Na szczęście ktoś szybko wyciągnął do mnie dłoń i wyrwał mnie z tego bagna które sama sobie stworzyłam. Przypomniałam sobie wtedy coś ważnego co ostatnimi czasy wyleciało mi z głowy i dziś chcę przekazać to Wam, może zastosujecie to gdy sami poczujecie się gorzej. Powiedziała mi to starsza ode mnie znajoma, wiele lat temu, może już gdzieś to słyszeliście. Gdy źle się czujecie, chce Wam się płakać, brak Wam pewności siebie po prostu ubierzcie się najładniej jak możecie, pomalujcie, uczeszcie, włączcie wesołą muzykę która sprawi, że będziecie chcieli tańczyć i wyjdźcie gdzieś. Wiem co połowa z Was myśli - jestem introwertykiem, nie lubię wychodzić do ludzi. Nikt Ci nie każe siedzieć w klubie, robić czegoś z czym będziesz czuć się jeszcze mniej komfortowo. Idź na kawę, do parku, w jakieś ładne miejsce którego widok wleje Ci do serduszka radość. Zrób coś co da ci wewnętrzny spokój i szczęście. Wyjdź, podobaj się sobie i żyj. Dostrzegaj piękno. 






dress - CLICK // glasses - CLICK // shoes - Renee // bra - ?

Related Articles