czwartek, 7 lipca 2016

soft music festival makeup

Prosiliście mnie o to od dwóch lat, zawsze gdy się już decydowałam porzucałam ten pomysł po raz kolejny. Były prośby, słowa zachęty i od groma hejtów ale w końcu się doczekaliście (i ja również).
Oficjalnie, publicznie - pojawił się mój pierwszy film na platformie YouTube.
Wybrałam to w czym jestem najlepsza czyli makijaż i jak zobaczyłam w statystykach nie sięgających pierwszego dnia - został przyjęty z niezłym poklaskiem.
A więc teraz pokazuję go Wam, odsłaniam kolejną, bardzo ważną zresztą, dziedzinę mojego życia i mam gorącą nadzieję, że Wam się spodoba! Nie zapomnijcie zostawić łapki w górę i subskrycji by nie przegapić kolejnych filmików które będą już niedługo!
Kilka słów o filmie i spis (i linki) kosmetyków/pędzli znajdziecie na dole!


Na pierwszy film wybrałam jeden z moich ulubionych ostatnimi czasy makijaży czyli ciemne oczy oraz kreski i usta zrobione płynną pomadką (co btw jest świetnym trikiem). Z popularnymi ostatnio warkoczykami, obrożą i off shoulders sukienką tworzy fajny i lekki festiwalowy look. A festiwali teraz od groma więc liczę, że kogoś zainspiruję! 

Kosmetyki: 
~Inglot - 557 *KLIK*
~Catrice Camouflage - 010 Ivory
~Mabelline - Colour Tattoo Vintage Plum 97 *KLIK*
~Inglot - 373 *KLIK*
~Golden Rose - LONGSTAY liquid lipstick 05 *KLIK*
~Inglot - równoważący podkład do twarzy 26 *KLIK*
~Maybelline - Affinitone nude beige 01 *KLIK*
~Sephora - compact foundation lin linen 16 *KLIK* - post z podkładem - *KLIK*
~The Balm - Mary-Lou Manizer *KLIK* - post o rozświetlaczu - *KLIK*
~Avon - Luxe Mascara 

Pędzle: 
~Pełny zestaw pędzli Bling (różowe pędzle)
~Sephora - Blending brush 73 *KLIK* - post z pędzlem - *KLIK*
~Inglot - blending & conturing brush 4SS *KLIK*

Z niecierpliwością będę czekać  na Wasze komentarze na temat mojej pracy!
Chcielibyście następne filmiki? (Nie tylko makijażowe)


Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka