wtorek, 12 lipca 2016

Romantic glances

Czuje się jak dumna mata prezentująca po raz pierwszy światu swoje nowo narodzone dziecko. Dobra, może trochę niesmaczne porównanie, zwłaszcza dla osób które nie lubią dzieci. Ale tak właśnie się czuję - zdjęcia które Wam dziś pokazuję to wynik ciężkiej pracy. 
Stworzone wraz z Pauliną stylizacje w które włożyłyśmy wiele serca (i potu) to jedna z najlepszych współprac jakie miałam zaszczyt odbyć. Tak, dokładnie, to wreszcie te zdjęcia z mojego wyjazdu do Warszawy wokół którego było tyle szumu (ale przyznam, że przyjemnie go spędziłam). 

Natomiast jeśli chodzi o sam outfit to romantyczne klimaty się mnie w te wakacje trzymają. Właściwie to można to wrzucić do jednego worka z vintage bo i koszula i torebka są prawdopodobnie starsze ode mnie a ja daję im tylko nowe życie. Koszula jest dowodem na to, że bycie niskim też ma swoje zalety - dla mnie jest ona sukienką i to nie byle jaką. Nie dość, że uroczą to jeszcze bardzo lekką i wygodną (no cóż, według twórców miała mieć inne przeznaczenie) więc idealną na lato. Do tego sandałki które prezentowałam wam w poście o tu -> post i mała romantyczna torebka. Przyznam, że jestem zakochana w ogromnym białym kołnierzu, szerokich rękawach i delikatnym meteriale dzięki któremu nawet w tak upalny dzień zdjęcia były przyjemnością. 

Jeśli ktoś z Was również chciałby spróbować swoich sił w sesji z Pauliną zapraszam na jej fanpage -> Porcelain eyes








choker - Paulina / shoes - H&M 
Jak zawsze zostawię Was z listą podobnych propozycji, na wypadek gdyby ktoś z Was chciał się zainspirować moją stylizacją! Odpowiedniki przygotowała firma Banggood.

1. sandals // 2. black blouse // 3. heart choker // 4. platform sandals // 5. cat bag // 6. black bag // black&white blouse 
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka