In

Like a princess.

Jak Wam się podoba nowy wygląd bloga? Powstał z inicjatywy i przy pomocy Hani, odwaliła kawał dobrej roboty prawda? Ja jestem zakochana i nawet nie umiem Wam opisać jak mega się cieszę!
Hania jest też twórcą moich nowych, pasujących do nagłówka, paznokci których zdjęcie wstawię na końcu w po więcej wpadajcie na Instagrama!

Jeśli chodzi o zdjęcia które Wam tu zostawiam są one autorstwa Pauliny która była jednym z głównych twórców ostatniej sesji. Tym razem jednak wybrałyśmy długą czarną sukienkę którą planowałam pokazać Wam od studniówki mojego chłopaka. Muszę przyznać, że sesja wyszła nieziemsko i jestem okropnie dumna z naszej wspólnej pracy! Mam nadzieję, że Wy również ją docenicie!













Jak Wam mijają wakacje? Pochwalcie się w komentarzach, a ja lecę do ogniska!

Related Articles