In

Summer Essentials + KONKURS!

Przeceny w sklepach są ogromne i to właśnie teraz gdy ja jestem autentycznym bankrutem. Udało mi się dorwać tylko dwie rzeczy na tych igrzyskach śmierci zwanych wyprzedażą -70%. Więc skoro nie wakacyjny haul postanowiłam Wam pokazać moje "MUST HAVE" tego lata. Króluje oczywiście pastelowy róż ale ja kocham go właściwie w każdą porę roku. 






KONKURS!

Dodatkowo, w podziękowaniu za to, że tak szybko Was tutaj przybywa wraz z firmą Oz Specials postanowiliśmy zrobić dla Was rozdanie! Jak wiecie Oz Specials oferuje masę fajnych produktów w niskich cenach a do wygrania macie właśnie te produkty z ich oferty! 

Zasady: 
1. Być publicznym obserwatorem mojego bloga! 
2. Wejść w liki pod obrazkiem poniżej i dodać do pinterest wszystkie ubranka! 
3. W komentarzach podać ceny ubranek;
4. Podać swojego maila;

1. kombinezon / 2. choker / 3. sukienka / 4. kombinezon / 5. sukienka / 6. komplet / 7. strój kąpielowy / 8. naszyjnik / 9. strój

Nagrody! 
Zwycięzca będzie wybrany przez firmę po upływie 3 tygodni (tyle macie czasu na zgłoszenia) po upływie tego czasu napiszę maila do wylosowanej osoby a ta będzie mogła zamówić sobie ze specjalnej oferty trzy rzeczy! Jeśli paczka będzie przechodziła przez moje łapki obiecuję dorzucić tam parę uroczych drobiazgów! 

Related Articles