In

but tomorrow we'll be shining brighter

Do zrobienia zdjęć tego outfitu zbierałam się od momentu gdy pierwszy raz  na siebie ubrałam. Jako tło przypadkiem padło na ścianę luksusowego apartamentowca w którym to mieszkanie mi się marzy, no - przynajmniej póki nie opuszczę tego miasta. Ulica przy nim, choć na uboczu, okazała się dość chętnie uczęszczana więc nie obyło się bez ciekawskiego wzroku przechodniów, ale z tego co wiem - zamieszkuje tam nie jedna blogerka co dodało mi nieco otuchy.

Moja dzisiejsza propozycja jest dla tych odważniejszych z was a jednocześnie lubujących się w ciemnych kolorach i koronkach. To co wygląda na sukienkę jest w rzeczywistości spódniczką na szelkach oraz koronowym topem-stanikiem. Idealne połączenie dni stają się niemiłosiernie gorące, nawet pod wieczór. Kimono pełni tu funkcję raczej ozdobną niżeli ma ocieplać ale przed wiatrem jakoś chroni, tego mu odebrać nie można. Nie można również ominąć, iż jest delikatne i dziewczęce ze względu na swoją zwiewność. Obcasy podkreślające zadziorność wystarczy wymienić na wygodne trampki i już ze stylizacji na wyjście z chłopakiem możecie śmigać z koleżankami na podbój!







Skirt - ebay / Bra --- / Kimono - H&M / Shoes - Brashka

Oczywiście muszę klasycznie przypomnieć by odwiedzać moje pozostałe social media czyli -> Insta i Ask.fm oraz dodawać mnie na prywatnym snapchacie @shinynekomura a w poniedziałki oglądać na snapie @blog_ers! 

Related Articles