In

kimonos wears better

Oja ale ja tego bloga zapuściłam. Tydzień mnie tu nie było, ale tydzień to strasznie dużo. Wyrażam skruchę i powracam. Śmiechem, żartem ale miałam tyle pomysłów na posty, że aż nie wiedziałam od którego zacząć. W końcu się zmotywowałam, posprzątałam pokój, zrobiłam zakupy, poukładałam ubrania w szefie, na koniec wzięłam masło orzechowe i siedzę znów pisząc dla Was.

Najpierw szybko obskoczymy nowości albowiem liczny i pozytywny odzew w komentarzach pod ostatnim postem nakłonił mnie do nagrania pierwszego filmu na YT. Nie chcę Wam nic obiecywać ale postaram się o to z całych sił. Chyba, że stchórzę a jak wiecie jestem miękką kluchą co do tego. Jeśli tylko uda mi się coś zmontować to od razu tu wrzucę, tak samo na instagrama i snapa na które serdecznie Was zapraszam - snap jest pod zdjęciem a instagram w ikonkach! Na snapie ostatnio dość dużo się rozgaduję, głównie dlatego, że Was tam przybywa. W niecały miesiąc uzbierała się pokaźna grupka kotków słuchających moje wypociny. Tak jeszcze tylko powiem, że spojleruje tam przyszłe posty.

Najbardziej burzliwy okres w każdej szkole wyższej, zwany matury, mamy już za sobą. Teraz czeka mnie tylko szybka walka o oceny końcowe. Trudne wyzwanie bo na sam koniec mocno opadłam z sił i motywacji. Żeby Was nie przytłaczać smętami - to dotyczy tylko szkoły. W kwestii bloga i YouTuba wciąż mam taki sam zapał. Może nawet większy bo odezwała się do mnie pewna ciekawa osoba z propozycją.

Jeśli chodzi o zdjęcia i outfit pochwalę się nowym kimonem. Kilka dni temu nie miałam żadnego, teraz mam już dwa. Ogromne, nawet słowo oversize tego nie odpisuje czrno-fioletowe a do tego cieplutkie. Mieszkam w dziwnym miejscu i tu nigdy nie wiadomo czy będzie ciepło czy zimno więc idealne na lato... wiosnę... jesień?By to wszystko dopełnić ciemna szminka od M.A.C, kreski i matowe cienie oraz mała, podręczna torebeczka i żemyk na szyi. Teraz mogę śmigać na spotkanie ze znajomymi, randkę lub cokolwiek innego na mieście.




kimono -- / shirt - thrift shop / jeans - Stradivarius / bag -- / lipstock - M.A.C Arana Grande 

Typowo już po wszystkim wklejam Wam składankę rzeczy od Banggood bardzo podobnych do tych w których robiłam sobie zdjęcia. To tak celem małej integracji, inspiracji i kooperacji. Papa. 

PS. Nie zapomnij kliknąć w liki i wspomóż biedną blogerkę. 

1. black kimono / 2. black bag / 3. black top / 4. matte bag / 5. blck coat / 6. black high heels

Related Articles