niedziela, 1 maja 2016

Day before finals

Witam Was wszystkich na moim ponad 150 osobowym blogu. Jest mi niezmiernie miło ale przejdźmy już do postu. Na praktycznie każdym blogu post o wiośnie i lekkie outfity a u mnie co rano sypie śnieg. Miło jak na dzień przed majówką. O tym też nie będzie nic specjalnego bo moja introwertyczna natura nie pali się jakoś do imprez w klubach. W planach mam tylko kolejną książkę o cerze, skromne ognisko nad jeziorem i przerabianie matury ustnej z polskiego. Wprawdzie jej nie zdaje ale świetny ze mnie pomocnik polonista.

Chciałam też organizacyjnie wspomnieć, że zmieniłam lekko wygląd bloga /jakby ktoś nie zauważył/. Zniknął pasek kart pod nagłówkiem, zamiast tego są ikonki. A i dodałam gadżet instagrama na którego serdecznie Was zapraszam /chamska reklama aa/ bo ostatnio udaje mi się upilnować postowanie wyselekcjonowanych i pasujących zdjęć. Zapraszam też na Snapchata (shinynekomura) na dawkę głupkowatych vlogów z życia codziennego.
Natomiast w kwestii zdjęć - jestem z nich strasznie zadowolona a to pierwsza udana sesja przed obiektywem mojego chłopaka.








sweater - New Yorker / jeans - Stradivarius / shoes - H&M / bag - Stradivarius
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka