In

BANGGOOD Spring Wishlist

Gdy jakiś czas temu opublikowałam tu zbiór inspiracji znalezionych w zakamarkach internetu przyjęliście go z poklaskiem. W pierwszej wersji post tego typu miał pojawiać się co miesiąc jednak szybko z tego pomysłu zrezygnowałam, nie trawię monotonii i schematów a to wręcz nimi śmierdziało. Z inspo nie zrezygnuję, w końcu muszę jakoś rozpowszechniać swoją estetykę ale pojawiać się będzie w nieco innej formie. 

Dziś, specjalnie dla Was, po wielogodzinnych zmaganiach z nieposłusznym komputerem, wraz z firmą BANGGOOD  przygotowałam listę co ciekawszych wiosennych propozycji. Chyba nie tak to miało wyglądać ale z mojego portfela zaczęły wyciekać pieniądze i przyklejają się do ekranu. Mam nadzieję, że docenicie mój wysiłek gdyż asortyment sklepu jest ogromny a ja przez kilka godzin przewalałam się z boku na bok przewijając kolejne karty w poszukiwaniu pasujących memu gustowi rzeczy. Szkoła mnie goni niemiłosiernie, nikt raczej nie zwraca uwagi na to czy żyjemy po wyjściu z budynku i czy planujemy może jakiekolwiek życie. Wyładowanie tej całej negatywnej energii ostatnio mi nie idzie a zaliczenie goni zaliczenie. Odstąpiłam więc na chwilę od rozpisywania się na jakiś konkretny temat i przygotowałam kilka całkiem, tak mi się wydaje, przyjemnych dla oka sklejek. 


1. round glasses / 2. black hat / 3. lace top / 4. platform sandals / 5. rings / 6. casual black coat






To pierwszy post tego typu, pewnie nie ostatni ale właśnie z tej racji chciałabym poprosić Was o jakiś szczery klik w linki umieszczone pod spodem. 

Related Articles