In

Walking around all these decorations


Zbliża się święto zakochanych więc zbliżają się też urodziny mojego chłopaka co skutkuje ciągłym bieganiem po sklepach w poszukiwaniu przyborów do organizacji walentynkowo-dziewietnastkowej niespodzianki. Nawet nie uwierzycie jak ciężko jest przetransportować tak ogromną gamingową klawiaturę osóbce o wzroście lekko przekraczającym sto pięćdziesiąt centymetrów. Ludzie w autobusach musieli mieć ubaw po pachy patrząc na mnie. 

Po raz pierwszy od pół roku stałam przed obiektywem innego aparatu niż mój własny. Początkowo było to dość uciążliwe, trochę wyszłam z wprawy i dziwnie się czułam mając na sobie wzrok tylu ciekawych mojego zajęcia ludzi. Nie zdziwię się jeśli zobaczę wzmiankę o sobie na jakimś spotted czy jak to się tam pisze - nie udzielam się na takich stronach. Czemu jednak się dziwić jeśli na tło pod zdjęcia wybrało się niezabudowaną ścianę w galerii z instalacją grzewczą. Niby to wszystko przez to, że remont jeszcze nie doszedł do skutku ale bardzo mi się tam podoba. 

Co do zdjęć to pomysł na ich wykonanie był równie błahy co śmieszny bo chodziło o skarpety. Szukając czapki pożyczonej jakiś czas temu od kolegi wywaliłam całą szafkę przypadkowych rzeczy i wypadły właśnie te urocze skarpetki. Musiałam je kiedyś dostać od kogoś z rodziny ale, że wtedy byłam bardzo kapryśnym dzieckiem wpakowałam je na samo dno szuflady. Dziś jakoś nie umiem się z nimi rozstać. Do niektórych rzeczy trzeba widać dorosnąć. 

Szkoła się zbliża, ferie się kończą. Mało zrobiłam z tego co zaplanowałam. By być szczerym - wracam do szkoły w poniedziałek a ja dopiero wzięłam się za wypracowanie z angielskiego. To tym bardziej przerażające bo nie jest to praca na jeden dzień. Ekonomia spogląda na mnie złowieszczo z półki a matematyka już się chyba obraziła. O książkach z polskiego nawet nie chcę myśleć tak samo jak nie myślałam prawie dwa tygodnie gdy jakimś cudem wyfrunęło mi to z głowy. 







sweater - thrift shop/skirt - Choies/socks - -/shoes - H&M/lipstick - Golden Rose

Related Articles