In

Inspirational background

Mam na komputerze folder po brzegi wypchany różnymi dobrze wykonanymi zdjęciami pod jakże chwytliwą nazwą "ładne rzeczy i osoby na ładnych zdjęciach". Nie mam ani planera ani kalendarza a tablicę którą miałam kiedyś w pokoju wyrzuciłam szmat czasu temu przez okno. A no tak mówiłam, że mam dziennik - poległam. Są w nim może trzy wpisy. Jednak to moja głowa jest głównym skupiskiem informacji i pomysłów. I owy folder z którego zdjęć tam zapisanych już nigdy nie otwieram. Tak wiem, że to bez sensu.

Brakuje mi nie tylko wiosennego słońca ale i kolorów. Zimą czuję się przeżuta i wypluta, wszystko mi się nudzi i w gruncie rzeczy nawet ja siebie nudzę. Jednak luty będzie przebojowym miesiącem - taka decyzja już została podjęta a korzystając z tego, że dziś jest początek miesiąca wkleję Wam tu moją siłę napędową do wnoszenia światełka w tym tunelu smutnej pory roku. Dziękuję za uwagę.


A pisała dla Was ubrana na czarno Nekomura z puchatym, różowym kotkiem w środku.

Related Articles