wtorek, 6 października 2015

Don't send this song to others I #OOTD_2

Hej! 


Dziwnie zaczyna mi się ten post gdyż mam wrażenie, że powinnam zapytać co tam u Was w szkole. 
Ale większość notek przez cały rok szkolny tak się zaczyna. Pomijając święta/sylwestra/Wielkanoc kiedy to pierwsze zdanie brzmi "jak wam idą przygotowania do wydarzenia x".
W takim razie zapytam Was jak podsumowalibyście miniony miesiąc. Wrzesień jest podobno najtrudniejszym miesiącem w roku szkolnym dlatego chciałabym usłyszeć co udało Wam się już osiągnąć!




Finalnie mamy już jesień - choć słońce umie jeszcze przygrzać - stąd znów moja diametralna zmiana. To odruchowe, tak już po prostu jest. Ciemniejsze ubrania, kolorystyka w beżach, bordo i czerniach, ciemniejszy czarno - brązowy makijaż i oczywiście ciemne usta. 

Mój nastrój przez całą jesień będzie oscylował w klimatach piosenek Morrie. 
Jako coś od siebie chciałabym każdemu cierpiącemu na jesienną depresję, brak czasu dla siebie i natłok spraw i stresu szkolnego polecić włączenie jej piosenek, zgaszenie światła i odprężenie się z kubkiem ciepłej kwiatowej herbaty. 
Piosenki jak "Deat at 5"17" czy "Don't send this to others" uspakajają lepiej niż niejedne spa. 

A dziś - po raz pierwszy od dawna chciałabym Wam pokazać nowe zdjęcia. 
Jesienne zdjęcia. 









dress - H&M / jacket - - / choker - Milk Tea Shop

Co do Milk Tea Shop - chciałabym Wam serdecznie polecić ten sklep. Nic z tego nie mam, polecam to czysto jako prywatna osoba, osoba która tam kupiła, rozmawiała, sprawdziła. Nie tylko tego ale i wisiorków używam już bardzo długo i poczułam się zobowiązana by podzielić się tym z Wami. 
Wszystko jest w 100% prawdziwe a obsługa jest na wielki plus. 
Nie bójcie się sklepów na facebooku. 

Pytanie do Was:
~Jak podsumujecie miniony miesiąc? Co udało Wam się w nim osiągnąć? 
~Jak radzicie sobie w jesień? 
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka