In #Life_tips

Koreańskie firmy których nie znasz choć powinnaś. I #Tips

Hej i dzień dobry.

Jak Wam idą pierwsze dni szkoły? Ciężko wysiedzieć te 8 godzin po dwóch miesiącach lenistwa prawda? Wiele osób chyba właśnie zaczęło nowy poziom edukacji. 
Mam nadzieję, że Wasze plany tak jak i mój są bardzo dobre i, że nauczyciele tez Wam nie podpadają. 
Ja ze swojego planu bardzo się cieszę. Kilka razy w tygodniu mam ponad godzinne przerwy między lekcjami, zdarza mi się nawet zaczynać o 12 a i nie kończę zbyt późno. 
Jeszcze tylko nie dostałam i nie wpisałam w to wszystko lekcji japońskiego oraz dodatkowych zajęć z matematyki. Pomimo tego całego zamieszania bardzo się cieszę, że wakacje się już skończyły. W końcu nie siedzę bezproduktywnie w domu i nie marnuję powietrza a mogę coś robić i w jakiś sposób się wykazać. Póki co idzie dobrze a Wam?
Gdy ostatnio zastanawiałam się nad swoim blogiem ze smutkiem doszłam do wniosku, że staje się on coraz bardziej urodowy a oddalam się trochę od swojego pierwotnego tematu. Wybaczcie - lenistwo wakacji.


Skoro wakacji już koniec i ja się zmotywowałam i na dobry początek roku pokażę wam DWIE KOREAŃSKIE FIRMY KOSMETYCZNE których na 100% większość z Was nie zna choć powinna. Wiedząc po sobie w nowym roku każda chce wyglądać dobrze a ich kosmetyki działają, o dziwo na prawdę a nie tylko w teorii. cuda.

Jedna z tych firm została już wspomniana na moim blogu i jeśli szukacie czegoś więcej o ich produktach zapraszam do tych recenzji: ---> Recenzja

Recenzji każdej z tych firm będzie więcej więc nie martwcie się - jeszcze zdołam Was przekonać! :)

Wszystko jest oparte na moich doświadczeniach oraz ludzi z którymi miałam styczność!

Tony Moly



Tony Moly to koreańska firma działająca na całym świecie zajmująca się głównie produkcją kosmetyków do dbania o cerę. W swojej ofercie mają również kosmetyki do makijażu i akcesoria od zalotek i pędzli począwszy na lusterkach kończąc.
W Polsce niestety nie ma sklepu stacjonarnego ale ich produkty można nabyć na ich stronie internetowej która jest stworzona w języku angielskim oraz na ebay-u, zarówno polskim jak i angielskim.
Interfejs strony w pierwszej chwili może wydać się dziwny ale nie martwcie się - idzie się przyzwyczaić i odnaleźć. 

Produkty cenowo nie różnią się zbytnio od tych które mamy w drogeriach bo zazwyczaj wahają się od 30-40 zł za pełno wymiarowe opakowania kremów, natomiast kosmetyki są dużo tańsze - kredka do brwi bardzo dobrej jakości kosztuje ok. 5 zł.
Do ich najsławniejszych kosmetyków należą:
~Maseczka wybielająca i wyrównująca koloryt Tomatox
~Peeling Green Appletox
~Krem nawilżający Red Appletox

puder firmy Tony Moly
W ich ofercie znajdują się również świetne eyelinery, kredki do oczu w wielu ładnych odcieniach i wariantach do użytku (ze szczoteczką lub bez, kilku dniowe "tattoo eyebows" itp.) oraz pudry które dopasowują się do odcienia skóry.

Jakość ich produktów w przełożeniu na cenę jest bardzo opłacalna.

Etude House



Etude House jest firmą z nieco dłuższym stażem niż TM jednak nie można jej ująć jakości.
To druga koreańska firma zajmująca się produkcją kosmetyków do dbania o cerkę jak i do makijażu.
Wydaje mi się, że najbardziej zasłynęli na swoich kremach BB oraz serii WONDER PORE - serii kosmetyków do twarzy de facto bardzo skutecznej (ich recenzja pojawi się niebawem).

Część ich nazwy czyli "Etude" została zainspirowana naszym Polskim kompozytorem - Fryderykiem Chopinem! Mnie osobiście to przekonało do zajrzenia na ich stronę.


Kosmetyki choć bardzo dobre jakościowo nie są drogie - najdroższy z produktów Wonder Pore nie przekracza nawet 20 dolarów. Większość osób, ze mną włącznie, używająca jakiegoś ich kosmetyku poleca tą firmę.
Wysyłki wcale nie są drogie, często są wręcz darmowe, firma na swojej stronie oferuje bardzo tanie zestawy (dość dużych) próbek - nie są to malutkie saszetki a np. 50% rozmiaru normalnego produktu.
Dodatkowo częste są u nich konkursy, rozdania i promocje.
Strona nie wydaje się chaotyczna, łatwo się w niej odnaleźć - większy problem może strona sprawić tony moly. Właśnie - strona. Jest w języku angielskim a produkty możecie dostać też na ebayu.
Wiem, że zamawianie tam jest prostsze jednak ceny są (w przypadku tej firmy) zawyżane więc radziłabym konfrontować oficjalną stronę z aukcjami.

Jeśli ktoś z Was jest dobry z angielskiego to w internecie jest sporo recenzji produktów obu firm.

Pytanie do Was: 
~Znacie te firmy? Używałyście ich kosmetyków? 
~A może polecacie inne azjatyckie firmy?

Related Articles