In #OOTD

Pink dinosaurs. I #OOTD_1

Hej!

Dzięki wakacjom miałam wreszcie trochę czasu by zrobić zdjęcia. Dotąd było jednak tak gorąco, że aż strach wychodzić. Wreszcie udało mi się złapać lżejszy dzień i dziś przychodzę do Was z nową stylizacją. 
Tak wiec na bloga powrócą OOTD! 
Mam nadzieję, że się Wam spodobają. 
Tytuł nie jest przypadkowy ale... sami zrozumiecie.




Nawet nie zdaję sobie sprawy ile wakacji już minęło. I bardzo dobrze. Wakacje są jak najbardziej powodem do szczęścia i spędzania czasu ze znajomymi oraz odpoczynku od pędu w szkole jednak czasem coś po prostu może tą całą radość odebrać. Nie chcę tu brzmieć jak osoba która szuka dziury w całym. Ja po prostu chcę ich końca. Placówka w której będę pobierała nauki znów uległa zmianie może w końcu będę miała normalną edukację. 
Posiadanie pewnego poziomu narzuconego nam odgórnie wcale nie jest takie złe. Gdy go nie ma po prostu nie czujemy potrzeby starania się, nie ma nawet najmniejszej rywalizacji a nawet gdy chcemy coś robić sami dla siebie w końcu możliwe, iż się poddamy skoro nawet nauczycieli nie obchodzą nasze postępy. 
Dlatego tak bardzo napawa mnie szczęściem myśl o tym, że wreszcie będę miała szansę uczyć się wśród osób z pewnym poziomem, a na pewno wyższym niż podłoga bo taki niestety prezentowała moja poprzednia szkoła. 
Jednocześnie prócz tak uwielbionych przeze mnie rozszerzeń (matematyki, angielskiego i geografii) mam szansę profesjonalnie uczyć się japońskiego oraz szwedzkiego. 

Tak właśnie! Ostatnio na zabój zakochałam się w języku szwedzkim. Jest piękny, wprost mnie oczarował i stąd pomysł by rozpocząć jego naukę. Czy wspominałam już kiedyś, że kocham języki? 

W te wakacje czeka mnie jeszcze jeden konwent z którego nakręcę relację i będzie to mój pierwszy film na kanale YouTube. Podjęłam bowiem decyzję, iż chcę spróbować swoich sił we vlogach! Trzymajcie kciuki. 

Oczywiście najbardziej wyczekiwaną częścią tych wakacji jest powrót do Polski mojego ukochanego który aktualnie znajduje się poza granicami kraju. Irlandia musi być piękna. 







Sukienka w dinozaury: cropp.com
Biała tennis skirt: choies.com
Nike Air Force: allegro.pl

Dodatki



Cyrkoniowe serduszko: apart.pl
Skórzana bransoletka pasek: internet
Wianek: Handmade

Pytanie do Was:
~Jak mijają Wam wakacje? 
~Co myślicie o kanale na YT? 

Related Articles