In #Life

HOW TO SURVIVE SUMMER? I #Life_1

Hej!


Przez całe dwa tygodnie wakacji słońce tak przypiekało, że wychodzenie z domu należało do najwytrzymalszych z nas. 
O parodio pisząc ten post pada deszcz który nawiedza mnie od kilku dni. Te lato jest pełne skrajności. 
Ale znając życie jeszcze pogoda da się we znaki i zrobi nam sałnę na dworze. Właśnie dlatego ten post!




Należę do tych osób które bardzo nie lubią wysokich temperatur, nie lubią się opalać i pocić. 
Ja z ciemną karnacją wyglądałabym komicznie i wręcz uwielbiam moją jaśniutką skórę. Wysokie temperatury mnie męczą a siedzenie w pełnym słońcu jest katorgą. Dlatego biegam od cienia do cienia i staram się unikać słońca. Choć kocham wakacje, nos z domu wystawiam dopiero po godzinie 17 by coś nie próbowało mnie usmażyć. 

To lista kilku czynności które pomagają mi żyć tego lata!

1. Woda? Może być ładna!


Strój - cropp.com

Znacie to uczucie gdy w ten okropny upał wskakujecie do zimnego jeziora, rzeki albo odkrytego basenu? Ja tak i to chyba najlepsze uczucie jakiego można doznać całego lata. Mogę za to rękę oddać. Posiedzenie w chłodnej wodzie gdy nad głowami mamy piekarnik na pewno nas orzeźwi i przywróci trzeźwe myślenie! 
Zresztą - nie zapominajmy o ładnym wyglądzie i przyciąganiu spojrzeń! Gama strojów jest bardzo duża i atrakcyjna. Pobawmy się. 

2. Nie daj się spalić! 


Kremy Iwostin, DaxSun, FlosLek, Eva Sun - apteki

Podczas siedzenia w wodzie... nie - jakiegokolwiek wyjścia z domu lepiej zaopatrzyć się w tubkę kremu z duużym filtrem. Nie tylko po to by nie nabawić się przykrych dolegliwości skórnych ale i by się nie opalić. Chronienie twarzy to dla mnie priorytet. Z jasnymi włosami i brązową skórą raczej dobrze by to nie wyglądało. Zresztą - po co ryzykować brzydkie spalone plecy? 

3. Więcej wody? Smaczniej! 


Szklanka - ikea.pl

To zabrzmi jak jedna z tych reklam, że należy pić dużo wody. Ale mi nie chodzi o samą czystą wodę a o... każde schłodzone picie! I oczywiście o duże ilości lodów. Ja nie wyobrażam sobie dnia bez lodowatych napojów a lody? Czemu by nie :) Są smaczne, ładne i nadają wakacjom tego ich specyficznego wyrazu!

No ale najważniejsze! 


Koszulka - Cropp.pl / Spódniczka na szelkach - ebay.com / Buty - ccc.eu

No ale nadszedł czas na najważniejszą kwestię. Jak już się zdobędziemy na wystawienie nosa poza dom w dzień to trzeba jakoś się ubrać... by się nie ugotować. Lekkie sukienki, cropp topy, tank topy i wszelkie koszulki, spódniczki - wybór jest ogromny a sklepy nie szczędzą na nowych kolekcjach. A przecież warto jeszcze się zastanowić jak to ładnie połączyć!

Pytanie do Was: 
~A jak Wy sobie radzicie z upałem?

Related Articles