środa, 24 czerwca 2015

Boyfriend TAG I #TAG_1

Hej! 


Wczoraj była moja rocznica więc pomyślałam, że się zabawię i napisze boyfriend Tag
W tym celu poprosiłam swojego chłopaka o pomoc i razem bez konfrontacji odpowiedzieliśmy na pytania a dopiero później pokazaliśmy sobie co napisaliśmy! 
Teraz dzielę się tym z Wami i mam nadzieję, że będziecie się bawić tak dobrze jak my podczas pisania tego! 





Oczywiście różowe odpowiedzi należą do mnie, a te czarne - do mojego chłopaka. 

1. Ile jesteście razem? 


Ja: Dziś dokładnie rok! 

Cinek: Rok.

2. Gdzie się poznaliście? 


Ja: Poznaliśmy się na Mistrzostwach Polski w strzelectwie sportowym w Tarnowie! dokładnie w bramie do ośrodka naszego klubu. 

Cinek: Tarnów, bodajże 28.05.2014 

3. Gdzie była Wasza pierwsza randka? 


Ja: Co śmieszne to u Cinka w szkole o ile można to tak nazwać. To było nasze pierwsze spotkanie od powrotu z zawodów. 

Cinek: Nie wiem czy była jakakolwiek randka. 



4. Kto pierwszy powiedział "kocham"?


Ja: Oczywiście, że on! Ja nie mówię o swoich uczuciach. 

Cinek: Of course ja. Neko jest zbyt wstydliwa! 


5. Na co najpierw zwróciłeś uwagę w wyglądzie?


Ja: Na jego ubiór oraz na irokeza który strasznie mi się spodobał i duże oczy. 

Cinek: Na oczy i usta! 

6. Jakie miałeś/aś pierwsze wrażenie o mnie?


Ja: Cinek zawsze wydawał mi się duszą towarzystwa, mądry i inteligentny i... godny zaufania. 

Cinek: Że jesteś małym głupkiem, czytałem z Ciebie jak z książki (pozytywnie). 

7. Czy mamy jakieś wspólne tradycje?


Ja: Zawsze musimy coś zjeść! Kochamy jeść i prawie na każdym spotkaniu coś jemy! W bardzo dziwny sposób się żegnamy i robimy to każdego dnia tak samo. O! I jeszcze dajemy sobie prezenty niespodzianki z każdej okazji. 

Cinek: JEDZENIE! Zawsze musimy coś razem zjeść. 
Dajemy sobie też dużo prezentów. 

8. Czy mam jakąś dziwną obsesję? 


Ja: Obsesją Cinka są jego włosy. Serio. Poprawia je częściej niż ja.

Cinek: Róż! Kupisz wszystko co różowe. 

9. Jest coś co kolekcjonuję?


Ja: Monety? Masz dużo monet z każdego kraju w którym byłeś. I tych starych też. Zbierasz też książki, głównie te związane z wojną, jakąś historią bądź wojskiem/snajperami. 

Cinek: Paczki po Black Devilach (papierosy), książki, wigi (peruki), buty i różowe rzeczy. 



10. Co mogłabym jeść codziennie a czego nie lubię?


Ja: Wiem, że się nigdy by nie przyznał ale codziennie mógłby jeść Chińszczyznę, spaghetti, pierogi i... kebaby. Łatwiej już zrobić listę tego co lubisz jeść niż tego czego nie lubisz... Na pewno nie tkniesz mleka! 

Cinek: Nie lubisz ciepłej herbaty, cytrusów i maku. Nie mogłabyś jeść czegoś codziennie bo nie lubisz stałości. Musi się coś zmieniać, choćby jedzenie. Mogłabyś za to pić wszystko z lodem.

11. Mój ulubiony kolor to...?


Ja: Czerwony bo kochasz krew! Oczywiście też czarny i zielony. 

Cinek: Pastelowy róż i czerń. 

12. Mój ulubiony rodzaj muzyki? 


Ja: Rock i Metal! Od zawsze wiem!

Cinek: J-rock, K-pop, rock, metal i screamo. 

13. Mój ulubiony zespół?


Ja: Linkin Park i Kabanos!

Cinek: Wiele ich masz, ale jedne z nich to Hollywood Undead, The GazettE i One Ok Rock. 

14. Jaki mam kolor oczu?


Ja: Zielono-żółte. 

Cinek: Niebieskie...błękitne... zależy od światła!



15. Rzecz której bym nigdy nie zrobiła to...?


Ja: Nie dałbyś komputera byle komu! Komputer jest ważny!

Cinek: Nie zdradziłabyś mnie! 

16. Jaki rozmiar buta noszę?


Ja: 42-43! Ha!

Cinek: 36-38 :3

17. Moje ulubione zajęcie? 


Ja: Cinek kocha grać i jeść. Bardzo lubi też koncerty haha. 

Cinek: Jedzenie i spanie... potem granie, czytanie i słuchanie muzyki. 

18. Na co przeznaczam najwięcej mojego czasu?


Ja: Na mnie! No i na granie na komputerze. Also na naukę. 

Cinek: Na mnie! Czyli właściwie na głupoty. 

Pytanie do Was: 
~Czy lubicie Tagi? Chcecie by było ich więcej? 
~Może robiliście boyfriend tag?
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka