środa, 11 marca 2015

Walentynkowy tag~~

Hej! 
Wybaczcie, że tyle zwlekałam z tym postem - chciałam zrobić zdjęcia outfitu jednak kompletnie mi to nie wyszło. Jest to pierwszy tag który tworzę, mam nadzieję, że uznacie go za dobry!
Szukałam i szukałam jakichś innych walentynkowych tagów ale... nic nie było. Zastanawiałam się czemu, aż do momentu gdy zaczęłam pracę nad tym postem. Zrozumiałam, że strasznie ciężko jest ułożyć taki tag. No dobra nie chcę zapeszać! Mam nadzieję, że Wam się spodoba i podzielicie się ze mną swoją opinią w komentarzach!
Zostało już niecałe 200 wejść do 10 tysięcy wyświetleń, a więc zostało już niecałe 200 wejść do konkursu! 

1. Co myślisz o walentynkach? 
Nie uważam tego za super ważne święto. Nie będę krzyczeć na każda napotkaną parę by przestała, nie będę wszędzie pisać jak komercyjne jest to święto - bo owszem, jest. Ale co z tego? Co zabrania mi/nam podejść do niego z dystansem i bawić się? Wystarczy podejść do tego z dystansem i głową!

2. Twój makijaż na walentynki? 
Makijaż właściwie był taki sam jak codziennie z ta różnicą, że bardziej dopasowany kolorystycznie do sweterka + rzęsy których nigdy w tygodniu nie noszę.



3. Walentynki spędziłaś sama czy z kimś? 
Oczywiście, że z kimś! Spędziłam je z tym oto panem:



4. Na walentynki lepiej dostać kwiaty czy czekoladki? 
Zawsze ale to zawsze będę w takiej sytuacji mówić kwiaty! Są lepsze pod każdym względem - dłużej cieszą oko, nie tuczą i wyrażają więcej szacunku. 

5. Jak spędziłaś walentynki? 
Od godziny 10 do godziny 18 spędzałam czas ze swoim ukochanym obijając się, żartując i jedząc desery które zrobiłam. Około godziny 19 zabrał mnie do kina i bardzo się cieszę, że nie wybrał "Pięćdziesięciu twarzy Greya" tylko "Kingsman: Służby specjalne" - widać jak świetnie mnie zna, wiedział, że zamiast taniego romansidła wolę obejrzeć "brutalną" komedię. 

6. Co dostałaś na walentynki? 
Te przepiękne pudrowe róże oraz zaproszenie!


7. Co dałaś na walentynki? 
Mój chłopak dostał ode mnie małe pudełeczko z równie małą ale przydatną zawartością - czarnymi tunelami ze stali i parę taperów.


8. Outfit na walentynki? 
~Brązowy sweterek; 
~Zakolanówki i cienkie rajstopy; 
~Lity;
~Pudrowa torba (*KLIK*)
~Czarny szalik;


9. Lepszy róż czy czerwień? 
Oczywiście, że róż! Najlepszy jest ten pudrowy, świetnie psuje do brązów, w odróżnieniu do czerwieni... 

10. Lepszy jest prezent samodzielnie zrobiony czy kupiony? 
Ja zawsze będę twierdzić, że najsłodsze są te dopasowane pod osobę która chcemy obdarować! Robione ręcznie zawsze dają więcej szczęścia niż te kupione w sklepie na dziale z walentynkowymi prezentami. W końcu w wykonany własnoręcznie trzeba włożyć dużo pracy i co najważniejsze - dużo serca! 

Pytanie do Was: 
Dziś chcę Was zachęcić do odpowiedzenia na którekolwiek pytanie z tagu! Miłej zabawy! :)
Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka