In lens review

ColourVUE - New lens review.

Hej!
Od dawna nie było niczego związanego z soczewkami, uznałam więc, że posty typu lifestyle odstawię na jakiś czas i zabiorę się za coś co planowałam od dawna!
Około 3 tygodnie temu pochwaliłam się na instagranie nowymi soczewkami. Sporo osób o nie pytało, sporo osób ostatnio szukało u mnie pomocy a jak obiecałam - będę się tu dzielić opiniami o soczewkach z różnych stron. Dziś przychodzę do Was z często spotykanymi na polskich stronach soczewkami ColourVUE!

Chciałam Wam też przypomnieć, że 2 tygodnie temu wybiło 10 tysięcy wyświetleń bloga co oznacza KONKURS! 
Nagrody są już przygotowane więc w następnym poście przedstawię Wam zasady!

Moja znajomość z nimi zaczęła się około 1,5 roku temu gdy szukałam swoich pierwszych soczewek. Znalazłam je na allegro i choć są to soczewki typu Circle Lens, na tej stronie możecie je znaleźć jedynie pod hasłem BigEyes.



Firma oferuje soczewki do cosplayu (opatrzone nazwą crazy lens), soczewki 3color, glamour i wiele innych typów - pod tym względem posiadają podobny asortyment co PinkyParadise choć bardziej ubogi w modele. Soczewki są w rozmiarach od naturalnych dla oka do 22mm. Pierwszą ich różnicą jest żywotność - zazwyczaj są kwartalne lub półroczne a roczne są rzadkością, kolejną - możliwość zamawiania soczewek korekcyjnych o takiej samej wadzie na obu soczewkach. Znaczy to, że w wypadku gdy mamy różne wady wzroku na każdym oku musimy to kupić dwie pary.

Aukcja soczewek ColorVue na Allegro.pl  (podana aukcja jest przykładem sprzedaży na Allegro.pl)

Z firmy ColorVue posiadam obecnie jedną parę, nosiłam już 3 ich produkty - Awesome Black oraz Sweet Honey.


SWEET HONEY~


Pomimo wady wzroku postanowiłam zamówić soczewki o mocy 0.00 potocznie nazywane zerówkami. Zapłaciłam za nie ok 50 zł z wysyłką kurierską i dotarły do mnie po 3 dniach. Zamawianie ich z allegro to świetny pomysł dla osób które szybko potrzebują nowych.


Jak widać na wielu zdjęciach na Instagramie moje oczy są jasnoniebieskie, a soczewki, jak się okazało, nie zakrywają całej tęczówki a jedynie jej część więc gdy światło mocniej świeci a źrenice są małe - soczewki dają efekt podobny do heterochromii jednak gdy ilość światła się zmniejszy a źrenice staną się większe - oczy przybierają piękny jasny i lekko nienaturalny odcień brązu.


Soczewka ma średnicę 15 mm, nie należy do tych najmniejszych i jest bardzo cienka przez co na prawdę wygodna i w ogóle jej nie czuć nawet przy całodziennym noszeniu.


Specyfikacja:
Średnica - 15mm; 
Żywotność - kwartalna do noszenia w systemie dziennym (oznacza to, iż jest przeznaczona do noszenia codziennego);
Cena - 45 zł;
Wygoda - 9,5/10 

Ocena ogólna - 9.5/10 

Bardzo ciężko jest samemu zrobić zdjęcia oczu eh. 


Pytanie do Was: 

~Posiadacie soczewki? Jak Wam się podoba noszenie ich? Skorzystaliście z produktów ColorVue?

Related Articles