środa, 4 marca 2015

10 questions you hear when U looks similar

Hej!
Wiem, że obiecałam Wam walentynkowy tag i, choć spóźniony, będzie następnym postem.
Nie spodziewałam się tego, ale bardzo szybko zbliżamy się do 10 tysięcy wyświetleń bloga!
Co oznacza, że wielkimi krokami zbliża się pierwsze rozdanie. Bardzo mi miło, że na kolejną ankietę odpowiedzieliście tak licznymi głosami! Motywuje mnie to do dalszej pracy, ciesze się, że nie jestem tu sama.

Kiedyś zadałam Wam pytanie czy chcielibyście więcej postów typu lifestyle. Tak więc oto jest! Post o 10 najczęściej słyszanych przeze mnie pytaniach na których dźwięk aż ręce opadają. Słyszę je nieprzerwanie od kilku dobrych lat. W zasadzie - słyszy je każda osoba która posiada tatuaże czy piercing. Dodatkowo chciałam się Wam pochwalić kilkoma nowymi zdjęciami które wykonałam sama! Strasznie się cieszę z tego jak wyszły i po prostu nie mogę powstrzymać się przed pokazaniem ich. Na instagranie spotkały się ze sporym odzewem, mam więc nadzieję, że i tu ciepło je przyjmiecie!




1. Dlaczego masz te kolczyki? 
To pytanie słyszy chyba każda osoba mająca kolczyk inny niż standard lobe. Tak więc z prostego powodu - by podobać się sobie. Rozumiem, że może się to nie wpasowywać w Twój kanon piękna lub po prostu się boisz czegoś nowego ale bardzo proszę powstrzymaj się od komentarzy typu "Ale na starość...". Na starość tak jak i teraz będę wyglądała jak chcę - świat się rozwija, a my powinniśmy razem z nim. Zwyczaje i tradycje są ok ale nie przesadzajmy. 

2. Dlaczego farbujesz włosy na takie kolory (niebieski/róż/fiolet)?! Zniszczysz je! 
A więc mówisz mi, że farbując na kolor inny niż naturalny niszczę włosy bardziej niż farbując je farbą z Rossmana na brąz? Polecam douczenie się wszystkim internetowym fryzjerom którym dalej się wydaje, że toner jest gorszy niż utleniacz.


3. Jesteś emo? 
Jeśli mogę być muzyką to owszem - jestem. 

4. Jesteś otaku? 
Nie lubię gdy ktoś mnie obraża ale tłumaczenie za każdym razem, że nie, nie jestem otaku, jestem osobą zainteresowaną Japonią a nie rozwrzeszczanym dzieckiem mija się z celem. Po prostu pozostawiam to bez komentarza i będę czekać aż ci wszyscy pseudo fani Japonii zrozumieją znaczenie tego słowa. 

5. Dlaczego zrobiłaś kolczyk w studiu?! W domu za darmo zrobisz! 
Dzisiejszy post to konkurs w którym chodzi o prześcignięcie się w głupocie zadanego pytania. Czy jest na to wytłumaczenie? Każda osoba zadająca takie pytanie udowadnia mi, że dalsza konwersacja z nią nie ma najmniejszego sensu gdyż jej inteligencja i znajomość zasad bezpieczeństwa są na poziomie parteru. 70 zł za ingerowanie w swoje ciało to nie dużo.


6. Dlaczego interesujesz się Chinolami? 
Jakiś czas temu zaczęłam uważać, iż należy wprowadzić poprawki w systemie nauczania skoro większość osób uważa, że w Azji są sami Chińczycy. 
Nie - interesuje nie kultura Japonii więc JAPOŃCZYKÓW a nie Chińczyków.

7. Jesteś satanistką?
Przepraszam, nie rozumiem tej logiki. Czy to, że nie wierzę w Boga oznacza, że wyznaję szatana, w którego w gruncie rzeczy też nie wierze? Jestem osobą która nie wyznaje żadnej wiary i jak na razie nie wierzy w żadne przesądy.

8. Czy to boli? (Robienie kolczyków)
Nie rozumiem jak można zadać takie pytanie. Jak może nie boleć ingerencja w nasze ciało? Przebicie skóry igłą i umieszczenie w niej metalowego pręta? Każdy ma inny próg bólu - owszem, ale boleć będzie zawsze. To podstawowa wiedza.

9. Po co Ci te soczewki?
Biorąc pod uwagę fakt, że mam wadę wzroku i astygmatyzm przez który nie widzę poprawnie niektórych kolorów (nawiązując tu do sukienkowej afery) to odpowiedź jest dość rzeczywista.
Nie lubię swoich oczu, zwyczajnie ich nie akceptuję a noszenie soczewek to tysiące nowych możliwości.


10. Wiesz, że zostaną Ci blizny? Jak ty będziesz wyglądać z tym na starość?!
A kto zajrzy mi do nosa by sprawdzić czy mam bliznę, kto będzie mi patrzył na chrząstkę w uchu? Wystarczą dwie rzeczy by zapobiec złemu wyglądowi po wyjęciu kolczyka - dobrze go zrobić i dbać w trakcie gojenia oraz umieć się malować. Makijażem da się wszystko zakryć.
Na starość będę wyglądała jak chcę. Czy kolczyk to decyzja na całe życie? Nie, Mogę go wyjąć w każdej chwili tak jak Ty swój kolczyk z ucha. Ten mały klejnocik który większość dziewczyn ma w płatku niczym się nie różni od mojego w nosie.

Pytanie do Was:
~Czy są jakieś pytania które słyszycie ciągle?





Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka