In lens review

PinkyParadise and EOS lens review.

Ohayo~
Cieszę się, że mogę wejść w nowy rok akurat z tym postem. Przerwa świąteczna dobiega końca, na kilka dni będzie trzeba wracać do szkół. Jednak nie będzie to tyle by musieć na jakiś czas zaniechać pisania. Mam coraz więcej pomysłów co tu pisać, zobaczyłam, że notki tematyczne wcale nie są pomijane. Zacznę ich pisać coraz więcej. Mam nadzieję, że będzie ciekawie! 

Tak jak obiecywałam w poście z podstawowymi informacjami o soczewkach dziś zaczynam opisywać po kolei soczewki z różnych stron! Jak na razie zgromadziłam 4/5 miejsc które wykorzystam do postów! 

Dla przypomnienia poprzedni post: *KLIK*



PINKY PARADISE~!

Dziś opiszę swoje przeżycia z Pinky Paradie, jednej z najbardziej znanych stron rozprowadzających soczewki. Sklep rozprowadza również azjatyckie kosmetyki do makijażu oraz dbania o cerę, peruki, akcesoria do soczewek itp. Soczewki z tej strony można podzielić w ten sposób: do cosplayu i na co dzień. Jednak to jak my je podzielimy jest kwestią indywidualną. W kwestii soczewek - posiadają na prawdę dobre produkty, dobrych firm, wysyłają je w bardzo bezpieczny sposób. Kontakt ze sklepem jest niesamowity. Byłam pod wielkim wrażeniem! Zastanawiając się nad zakupem napisałam do nich by wyjaśnić kilka rzeczy. Odpisali po jednym dniu! Jak na zagraniczną stronę to bardzo dobrze. Rozmowa była miła, nie pisali "na odwal" wręcz przeciwnie. Odpowiadali długimi opisami, wspomagali linkami. 
Jeśli chodzi o rzeczy nie związane z soczewkami? Cóż. Produkty są dobre, ale ich ceny... trochę nie adekwatne. Można to wszystko znaleźć taniej na ebay-u.
Ocena sklepu: 9,5/10 

Link do soczewek: *KLIK*


Soczewki które ja postanowiłam zamówić to Adult Pink z EOS. Kosztowały prawie 23 $ a wraz z przesyłką wyszło jakieś 120 zł. Soczewki roczne więc uważam to za całkiem adekwatne. Planowałam zrobić kilka cosplay-i do których właśnie potrzebowałam różowych soczewek. Na stronie było dużo zdjęć - modelek jak i "Real Life", dokładny opis umieszczony w przejrzystej tabelce, informacje o dodatkach oraz możliwość wybrania wady wzroku. Soczewki kupiłam, przyznam miałam sporo zachodu jednak dostałam nr. do śledzenia przesyłki, byłam o wszystkim informowana. 
Paczka doszła po jakichś 2 tygodniach. Zawartość była owinięta w folię bąbelkową, całość jak i każdy pojemniczek z osobna. Dodatkowo dostałam makaronikowy pojemniczek :')


Soczewki są bardzo wygodne, nie miałam z nimi większych problemów. Nie uwierały. Były w rozmiarze 14.5 mm więc wcale nie tak duże. Polubiłam je od samego początku. Chodzenie w nich było czystą przyjemnością. 


Ocena soczewek: 10/10

Ja za to popełniłam kilka błędów... wybrałam za mały rozmiar. Jednak soczewki mniejsze niż 15 mm wyglądają na mnie źle. Dodatkowo już straciłam jedną soczewkę. Przedziurawiłam ją paznokciem wyjmując z pojemniczka... no cóż. Efekt alergii. 
Dodatkowo - te soczewki niezbyt pasowały do szarych włosów. Mam wrażenie, że wszystko prezentowałoby się lepiej gdybym wróciła do różu. Jednak moje błędy nie zmieniają faktu, że te soczewki są po prostu dobre. 

Pytanie do Was:
~Czy korzystaliście ze strony Pinky Paradise? Jak wrażenia? Co kupowaliście?

Related Articles